Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe raamovereenkomsten ICTU voor tijdelijke inhuur externe resources

Nieuws 04 jun 2019

Op 3 juni 2019 vond de ondertekening plaats van de nieuwe ICTU raamovereenkomsten voor de tijdelijke inhuur van externe resources. Betrokken partijen die in deze nieuwe overeenkomsten deelnemen zijn Myler, Hinttech en Between.

De raamovereenkomsten betreffen de inhuur van extern personeel voor een periode van twee jaar met de mogelijkheid van verlenging van twee keer een jaar. De raamovereenkomsten vervangen de huidige raamovereenkomsten.

De uitvraag voor deze raamovereenkomsten vond zoals gebruikelijk plaats via publicatie van de Europese aanbesteding op TenderNed op 21 november 2018.

André Regtop, algemeen directeur van ICTU: “Voor onze projecten is het essentieel dat we gebruik kunnen maken van een flexibele schil van experts die hun kennis en ervaring bijdragen op de gebieden waar we dat nodig hebben. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ook met deze nieuwe raamovereenkomsten hierin kunnen voorzien.”

Met de gekozen constructie maakt ICTU het mogelijk voor extern personeel uit alle segmenten van de markt – van grotere marktpartijen tot zzp-ers – om mee te werken aan maatschappelijk relevante projecten bij ICTU.  

Zie ook de pagina over flexibel werken bij ICTU.

Van links naar rechts: Loek de Jeu (Between), Wim Bocxe (Hinttech), Rein Buijtelaar (Between), André Regtop (ICTU), Geo van der Wilk (Myler), Richard Jansen (Hinttech), Michiel Tromp Meesters (Myler)

 

Reactie toevoegen

Laat een reactie achter